Torsdagen

I torsdags jobbade jag på, fast vi hade nästan inget jobb. Jag gick därifrån vid 15, och då hade flera redan gått. Gick i stan och fördrev tiden i väntan på att Empan skulle vakna. Hon började jobba kl halv 7 den morgonen, skulle upp 5 och hade somnat vid 00. Så hon var väldigt trött och behövde sova middag. Tyvärr, annars kunde vi setts tidigare men men..
Jag testade massa kläder, mest rea men fastnade inte för något. Eller jo, en ljusrosa klänning men den fanns bara i M och L och jag tyckte M såg lite stort ut... Så det blev inget.

Vi skulle mötas vid Medborgarplatsen, men duktig som jag är åker jag förbi och inte bara en station heller. MInns inte var jag klev av, men var väl en 3-4 hållplatser senare.
Till slutkom jag iaf rätt. Vi skulle äta middag, men vi hittade inte som föll oss båda i smaken. Och jag bara undrar, hur kan man servera detta:
Hamburgertallrik med pommes och sallad. (Serveras utan bröd).
Menar dem hamburgare utan bröd? Bara kött?

Vi gick till Södra station och missade pendeln precis. Efter 15 minuter, var så klart 5 min sen, kom nästa och vi åkte till centralen. Slutade med att vi gick på Fridays, inte direkt billigt! Jag åt en hamburgertallrik, med bröd!
Och så drack jag Pina Colada, fast alkoholfri :-P Hon skulle ju upp kl 5 igen så vi körde på alkoholfritt :-)
Sedan gick vi runt lite i stan och kollade, på de stängda affärerna. Tog en glass på McDonalds och kollade på trumnissarna... Vi bestämde oss föratt ta oss hem och på tunnelbanan kom jag på! Attans! Vi har inget bröd och ingen mjölk hemma. Tänkte ju be Johan handla det men glömde... Så fick kliva av i Alvik och handla det vi behövde och sedan åka hem. Hemma typ 23? :-S



Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0