20 december 2008

Tittade ut genom fönstret när jag gick upp. "Välkommen december!" tänkte jag. Snövitt landskap, snö på träden.
Idag är det den 20 mars 2008, inte 20 december 2008, eller är det vi som har misstagit oss på 9 månader?
När jag kom ner till vardagsrummet såg jag att Johans godisar låg på vardagsrumsbordet. "Jusste, idag får jag äta!" kom jag på då. Första påsklovsdagen, när jag vaknat. Där ser man. Dags igen. Måste dock försöka ha lite pli på mig själv så att jag inte äter för mycket. Det vore ju ganska så dåligt faktiskt.
Idag?
Äta
Ringa mor
Ringa far
Ringa farmor
Besöka farmor?
Åka hem
Laga mat- äta

Typ.
Inte spännande, inte upphetsande, inte mysigt. Men sånt är livet.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0