Doh

Tänkte uppdatera i fredags men internet har fuckat-up sig, som man säger på ungdomligt språk. Ibland funkar det, och ibland inte. Varit så i flera dagar... S har inte orkat vara så mycket på internet på grund av det.
Jag jobbade i fredags, det gick bra. Som vanligt.
Mamma och pappa är på väg hem från min broder i norrland nu. De har haft det bra verkar det som. MEN mamma glömde sin kamera! Vad trött man blir. Sedan glömde hon skivan med bilder på som Jannice gjorde i ordning till henne...

Igår åkte jag och Johan och handlade en hel del hushållsnyttiga saker, så träffade vi på Sandra och Markus i Vby. Det var kul. Även om jag inte direkt hade klätt mig för att träffa på någon jag kände ^^
Hoppas ni hade kul med Jimmy igår!
Och smakade du Kina, Sandra?

Igår såg jag ju även Empan på tv, det var ju ett måste. Hon var bra ;-)

Idag ska jag försöka göra klart den sista läxan denna vecka, OCH. Men Johan hattar fram och tillbaka mellan datorerna när han gör sitt arbete (spelet) så känner inte att jag får någon ro.
Kanske bättre att vänta till imorgon... Och låna Mickes dator då? Men ju förr det är klart desto skönare för mig! Hualigen.

Vet inte vad jag känner för?!?!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

där jag åt var det skit äckligt .. så smaklöst att de inte var sant!

2008-05-04 @ 13:56:19
Skrivet i slottsdammet av: Sara

usch, i vby?
nä testa ett riktigt ställe istället. här i ängby är det också bra, och billiga. men som sagt, China Wang är i klass för sig...

2008-05-04 @ 17:11:03
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0