Foton

Lite bilder från den senaste tiden!

Skulle bara testa hur kameran fungerade med förinställning, eller vad det heter. Den skulle ta kort 10sek efter att jag klickade... Helt osminkad. Och ser konstig ut när bilden förstoras här?!
Johan vill äta sommarmat och föreslår själv sallad. Detta unika tillfälle måste dokumenteras!
Träffar Empan och tar bland annat en lunchpaus på McDonalds.
Inflyttningskortet till Emelie och Pelle som jag gjorde från mig, Elise, Stefan och Robert.
Robert och Stefan är turister i Tyresö där vi ska på inflyttningsfest hos Emelie.
Robert blundar, men måste bara bevisas att han rört en Harry Potter bok!
Elise
Kanske inte världens bästa, men det enda jag är med på!
Pelle! Måste ju faktiskt ha kort på honom också så helt plötsligt riktade jag kameran tvärt över rummet och ropar "PELLE!". Ja vad ska man göra?
Kanske inte heller världens finaste bild, men så roligt att Emelie gör den där tumpekningen när hon talar utan att tänka på det! Wiebke till vänster.
Lite folk.
Bestämde mig en dag att jag ville ta ett mysigt bad. Massa levande ljus+doftljus, en svart handuk för fönstret (för det var ju dagtid) och skumbad.
Och så här såg jag ut efteråt!
Så här kan det se ut på lunchen för oss. Fast vanligtvis är det mer folk runt omkring! Ida, Elise, Stefan, Johan, Robert.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

Haha, smickrande bilder på både mig och pelle ;) jag missade helt att robert tog på min harry-bok, nu måste jag nog tvätta den! :D

2008-05-08 @ 22:08:40
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Oja! Fick bara en på Pelle, och den hade ju en bra story (typ, det var roligt då iaf :-S). Sedan var det alltid någon som blev halvt dålig när du var med på kortet, så den bilden var ju iaf lite rolig! Har väl andra bilder från min fest där du ser bra ut? :-P



Ja, bäst att tvätta, annars kanske hans anti-bacieller har ändrat hela storyn :-|

2008-05-08 @ 22:28:04

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0