Gårkvällen

Så vad har hänt. En hel del faktiskt. I helgen frågade mor om inte jag och Johan kunde tänka oss att sova över tisdagnatten. Sagt och gjort. Så igår gick jag hemifrån till mina föräldrar i Spånga! Men det gick faktiskt rätt fort typ 1 timme och 10-15 minuter. Blev 7385 steg bara på den promenaden. Vi hade det mysigt och när mor och far lagt sig såg jag och Johan The Time Mashine, den älskade jag när den kom men nu hade jag glömt typ allt så det var kul att se den igen.
Antalet steg igår var ju dock mycket sämre än i måndags: 10 536 stycken. Aja är ju egentligen inte så dåligt, men med tanke på den promenaden så... Måste säga att jag trodde att jag gick mycket mer, vad lite jag måste ha gått i vanliga fall alltså...

Imorse gick jag upp 9.24 och gjorde frukost och satt ute i solen. Drömde en hemsk dröm faktiskt. Men orkar inte ta den nu...
Sedan ringde jag mor som inte svarade och när hon sedan ringde upp så förstod jag varför. Inatt har morfar haft hjärtproblem, pga sorg, och hon var nu med honom på Södersjukhuset. Men han skulle få komma hem idag igen, få medicin och sömntabletter. Så jag hoppas att det hjälper. Inte hända honom något nu!

Vad jag gjort mer idag får bli i ett eget inlägg. Hejdå.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0