Glad överraskning

Rätt personer vidare i Talang. Fingerfärdiga gossar. Jag och Johan myste i soffan framför programmet. Härligt.
Johan vevar med armarna väldigt fort just nu. Varannan framåt uppifrån.
Ser på Berg flyttar in, hos Martin Stenmarck.
Nu testar Johan åt andra hållet, framåt nerifrån och upp. Det är svårare.

Ja, på söndag är det mors dag. Vad skall mor få då? Får ordna imorgon. Vill köpa studentpresenter till blivande studenter jag skall fira också. Och funderar på att köpa Johans födelsedagspresent redan nu, han fyller i juli, medan det finns kvar-om det finns kvar...

Jusste, fick ett brev idag. Jag får tillbaka de 700 kronorna jag fick betala för tandläkarn när en bit av min tand lossnade i skolan förut. Tur att just den tanden var försäkrad! Tack mor och far för att ni försäkrar mig och påminner mig om det!
Så, 700 kronor rikare, yeey! Det var väl bra?!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0