Hjälp mig!

Såg en annons från Synsam där det var synundersökning för 40 kr fram till fredag. Jag har ju känt att min syn blivit sämre på sista tiden så jag tänkte sparka rumpan ur vagnen och gå och kolla den. Sagt och gjort. Och jag hade rätt. Jag är närsynt. Jag behöver alltså glasögon alltid utom när jag läser. Om det ändå vore tvärtom! Jaha, toppen. Jag som inte ens passar i solglasögon! En av mina mardrömmar att behöva glasögon på heltid. Usch, fy, vill inte!

Men jag kollade lite på bågar iaf. För att se. Och sen lånade jag hem 3 par som jag ska känna lite på. Se hur det känns och så.
Så nu får ni hjälpa mig. Vilka tycker ni är snyggast? (Jag måste inte köpa något par).

1.
2.
3.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Tycker nr 1, men allt klär en skönhet som du!!! Kram!

2008-05-28 @ 16:14:10
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Håller med!

Amanda tog ett par med svarta bågar.. FACE Stockholm var märket..och jag undrar om inte du skulle passa i mörka bågar du med!? Roger har oxå svarta..glasögonen är liksom ett smycke på någe vis.. Vad tycker du själv om de bågar du har hemma? Vilken känns bäst på?

2008-05-28 @ 19:00:59
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Kom på en sak till!

Synsam är fruktansvärt dyra..det finns ju billigare alternativ..bättre för ekonomin..;-)

2008-05-28 @ 19:02:39
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: sandra

dom sista var iaf för stora tycker jag.. men antingen 1 eller 2 :)

2008-05-28 @ 20:46:59
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

lätt nummer 2!

2008-05-29 @ 08:51:28
Skrivet i slottsdammet av: Bella

Nummer 1 :)

2008-05-31 @ 01:54:00

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0