Roliga nyheter!

Nu åkte Johan precis iväg på träning. Själv funderar jag på att gå till Vby och handla lite. Mest suktar godis från Lidl, men vi behöver även nyttigare saker som mjölk. Så ska se om jag känner för att pallra mig iväg. Har inte skrivit hur många steg det blev igår men det blev 12 343 stycken. Har upptäckte en funkton som tydligen ska visa hur långt man har gått, den visade iaf på 10.3 km igår. Så över en mil! Intressant.

Idag hade mor, morfar och kanske någon mer möte med prästen (som heter Sara, solisten som ska sjunga på begravningen heter Annasara och advokaten som har hand om boupptäckningen heter Sara. Ser ni något mönster?). De bestämde psalmer och ordning och dylikt. Det hade gått bra.
Sedan for mor, morfar och moster Annika norrut. Min moster Anita bor i Dalarna med sin familj och hon har varit väldigt ledsen för mormors död (förståeligt) och känt att det är jobbigt att bo långt bort. Så de tre bestämde sig för att boka rum på mosters och hennes familjs hotell där uppe, i namnet Smith. Maken är i Sthlm och hjälper sina föräldrar med packning då de ska flytta upp till Dalarna de med. Han vet om att mor, morfar och moster kommer men inte min moster Anita. Så efter att de träffat prästen for de tre med bil uppåt och ska överraska Anita (som är min gudmor för övrigt). De har nog kommit fram nu. Oh vad roligt det hade varit att se Anitas min när hon ser dem! Hon har inte en aning! Jag älskar överraskningar!

Måste berätta något som Robert berättade idag. Lite avundsjuk blir jag ju. Hans kompis har vunnit 3 biljetter på lotteri till Rysslandmatchen i Innsbruck, Österrike. Och Robert ska följa med! Han ska alltså flyga ner till Österrike, Wien, och se en EM-match live. Alltså, jag blir väldigt avis. Det är ju jättecoolt! Han har fått sin Sverige tröja nu också, som han köpt. Nä, jag måste hålla utkik efter honom. Gör det ni också, 18 juni gäller det! Heja Sverige!


Tänk er denne man i gul Sverigetröja, Sverigehatt, Svenska flaggan målad på kinden och flaggan viftandes i handen! Det är denne man ni får kolla efter under Rysslandsmatchen. Anders Svensson, vem är det? Robert Stoilov är det som gäller. Hahaha.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0