Sommarlov!

För er som inte har förstått det än kommer en förtydling. Jag har sommarlov!
Fast det känns inte riktigt så. För tidigt liksom. Och jag ska jobba på fredag. Sedan är jag ledig någon vecka och jobbar sedan i 2 månader. Sedan ledig. Hur länge vad jag inte. Jusst nu ogillar jag frågan "Vad ska du göra i höst?", jag hade bättre svar förra året. Kanske plugga, men jag kommer nog inte in. Så då får jag väl jobba. Det är mitt svar nu.

Idag har jag duschat och ätit frukost. Så ska göra mig fin och äta lunch snart. Klockan 16 är det Uno-kväll hos Wiebke. Och sedan kanske Onsdagspub. Får se.

Ja det är en underlig känsla det här. Sommarlov. Nu? Aja, jag är inte ensam. Förutom mina klasskamrater så är också Bella ledig. Det måste jag utnyttja ;-)

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0