Lördag!

Dags att uppdatera om gårdagen. Vi städade och sedan åkte Johan på träning till 16 och jag mötte Bella i Vällingby. Vi köpte morsdags presenter, födelsedagspresent till Johan (som fyller om 1½månad), kollade på kläder, blev utfrågade om vad vi tyckte om nya Vällingby City och fick varsin TIA-lott utan vinst, fotade mig framför grattisbilden nedanför och handlade massa mat!
Bella försöker gömma sig

Vi tajmade det så att vi tjejer kom hem samtidigt som Johan, han gick och duschade och sedan sa jag åt honom att plugga. Vi tjejer gjorde middagen: wraps med rostbiff och currydressing och en variant med chickenbits och ceasardressing. Det blev väldigt gott tycker jag! Vi satte oss vid middagsbordet och tände två ljus. Bella hade med vin som vi hade till maten och det blev riktigt mysigt. Sedan satte vi oss framför tvn och minglade lite och klockan 21 var det melodifestivalen som gällde. Vi tände fyra ljus på bordet och 5 på tvn.
Johan somnade nångång 20 över 10, sittandes med huvudet lutat bakåt på soffkanten. Sedan vaknade han efter sådär 8 låtar "Va, låt 25? Somnade jag?". Sedan var han jättepigg.
Var ju en väldigt rolig kväll, tills omröstningen- den glömmer jag helst bort. Så där. Borta.
Sedan myste vi vidare en stund, plockade undan lite och mörklade vardagsrummet. jag och Johan gick och lade oss och Bella satt och chattade med pojkvän m.fl på msn. Sedan fick hon sköta sitt. Verkade gå bra iaf.
Jag hade en bra kväll! Hoppas ni andra också hade en bra lördag! :-)
Micke såg vår romantiska middag, som han kallade det, och fick agera fotografJag och Bella myste i soffan

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0