Analys-smitta

Jag tror att jag har blivit smittad av Su i helgen. Jag har nämligen ända sedan jag upptäckte besöksrekordet gått och tänkt på varför. Varför kom så många till min blogg idag? Har försökt analysera detta. Och en mer analyserande människa än Su tror jag inte att jag mött. Kommer inte på någon iaf!


Jag och analyserskan Su.

Men jag har en teori. Idag skrev jag en kommentar på en blogg som har ca 350 läsare dagligen. Jag svarade helt ärligt på frågan som ställdes i inlägget, men visst kanske det lät lite kaxigt. Ja, det var ju inte meningen utan bara sanningen! Och jag var den enda som svarade på detta inlägg (iaf senast jag kollade). Så antagligen så har några av dessa 350 personer sett min "kaxiga" kommentar och ville se vem jag var eller vad bloggerskan svarade mig....
Vad skulle det annars bero på? Någon annan idé?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: michaela

true true. jaa det tror jag absolut!

finns nog roliga kollegor då med! :)

kolla typ ikea och plantagen kanske..

2008-11-11 @ 20:17:08
Blogg/hemsida: http://damie.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0