Är jag grym eller är jag grym?

bloggen är det en tävling där man ska spela ett spel. Nyfiken som jag är så var jag tvungen att testa det, särskilt då det påminde om Blip.se:s spel Bitch som jag för några år sedan var beroende av. Det var dock stora skillnader i detta spel jämfört med det. Olika studsningar, andra regler gällande när bollarna hoppar ner, hur bollarna fastnar i varandra och när bollarna ramlar ner ändras spelplanen på ett annat sätt än i Bitch. Men ändå. Jag var tvungen att testa. Och ser ni, det gick ju väldigt bra!!

(klicka för större)


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Jäklar det gick bra för dig :S å jag som siter så spelar de där hela dagarna:P haha

2008-11-06 @ 08:01:57
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Marica

Jävlar. Nu vågar jag ju inte visa vad jag fick för poäng, när du kommer med så mkt... Fasiken! Jag hade bara 70.000 på första omgången men nu skall jag försöka en gång till =)

2008-11-06 @ 14:07:46
Blogg/hemsida: http://rodeback.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0