Att tala med växter

Jag förstår mig inte på växter.
Innan och under sommaren var de jättetörstiga. Sedan ville de inte ens ha hälften av vad de brukade få, räckte med bara lite grann någon gång i veckan. Och nu är de snustorra igen efter två dagar fast jag hällt på rätt bra med vatten... Jag förstår inte riktigt vad de vill... Kan de inte bara ha samma humör och behov hela tiden?
Är det någon där ute som kan tala med växter och som kan förklara för mig varför de varierar så?!



Så här såg de ut 16 maj, när  jag fick dem.
Är otroligt hur mycket det växer, ni ska få se nya bilder vid ett annat tillfälle.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jessica

Ta lite på dom och vattna långsamt med kärlek så löser det sig säkert:)

2008-11-13 @ 12:35:49
Blogg/hemsida: http://accessoaren.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0