Dagens

Dagens humör: Nyfiken mest.
Dagens mående: Trött, träningsvärk, annan värk
Dagens borde: Äta frukost och pallra mig iväg
Dagens frisyr: Hängande rakt ner
Dagens klädsel: Grå pyjamasbyxor, stor röd College-tröja (min från 13 års åldern men passar på J, den är stor!), tofflor. Ska byta kläder innan jag drar.
Dagens planer: Åka till pappa
Dagens materiella vill ha: Inget jag inte kan få
Dagens längtan: Kärleksmums. Men frukost först.
Dagens fundering: Hur ska det gå mellan dem och dem?! Vill vara med!
Dagens beroende: Äta Kärleksmums? Tur att Kärleksmumsen innefattas i vår "årsdagsgodis" vilket innebär att jag får äta det när jag vill tills det är slut...
Dagens tråkigaste: AJ!
Dagens roligaste: Tjuvlyssnat (klistrar in nedanför då)
Dagens middag: Inte tänkt så långt än...
Dagens låt: Jag vet väl inte. Nynnar iofs på Hansons "MMMBop" som fastnade efter '90-talsfesten...


Om man inte tar med Mormonerna i beräkningen förstås
Busshållplats, Uppsala

Två killar ~20 sitter och pratar.
Kille 1: Du, det borde finnas en miljon singlar i Sverige.
Kille 2: Va?
Kille 1: Jo, det finns ju nio miljoner människor, alltså blir en miljon över.
Kille 2: Jo det så klart.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0