Det gick mig emot

Tänk att jag lyckades posta 3 inlägg med massa bilder, var över förväntan. Varför? Jo, för att internet har varit väldigt instabilt idag! Gått av och på hela dagen och det är riktigt jobbigt! Lyckades till slut maila lite bilder till en killkompis, skicka massa bilder till en nybliven tjejbekant och lägga upp många bilder på Facebook (men det gick inte direkt på första försöket). Försökt vara inne på msn idag, men har mest varit offline tycker jag för det är så fruktansvärt jobbigt när man knappt kan tala med folk och missar vad de säger för att internet inte hänger med...

Jag och J satsade på pizza till middag som han och hans pappa åkte och hämtade. När jag sätter mig och äter min Calzone smakar den riktigt illa alltså. Fy sjutton vad äckligt. Efter lite efterforskning upptäcker jag att de råkat hälla på Gorgonzolaost, fyy f**n vad äckligt! Vägrade äta mer och J undrade vad jag ville göra åt saken. Han gick med på att köra och byta pizza om hans pappa gick med på att följa med (övningsköra, hoppas han har körkort själv snart!). Hans pappa gick med på det (tack!) och jag frågade nog i sista sekund för där satt familjen med sina krabbor (tror jag det var) och han hade hällt upp vin till sig. Men det blev ju inget vin för hans del. Jag ringde upp pizzerian och berättade om missen och han i telefonen blev väldigt förvånad att det var Gorgonzola i en Calzone. Jag sa att jag inte gillade det och att det verkligen inte var gott och han svarade "jag förstår det. Gillar man inte Gorgonzola är det inte alls gott på pizza alltså". Han frågade om vi hade möjlighet att komma tillbaka och hämta en ny och att vi skulle få en dryck på köpet.
Så killarna fick åka och hämta den nya pizzan (+en cola) åt mig. Den var jättegod! Kändes som att de försökte kompensera för den första pizzan för det var massa mozzarella ost och skinkfyllning i min nu! Mums. Orkade dock inte hela så typ 35% av pizzan står i kylen, får bli lunch eller nått.... Min äckelpizza står också i kylen för den ville J ha och en liten bit av hans pizza finns där också. Massa pizza hemma nu hihi.

Nej, nu ska jag fylla på vatten i min kopp! Såå törstig!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0