Dröm och sjuk

Usch vad elaka ni var i min dröm. Inte ni bloggläsare då, men större delen av min kompiskrets. Först tuttar de eld på en torr skog och sedan när vi väntar in brandkåren så hoppar alla på den sista bussen för dygnet och smiter iväg för att spela dataspel eller något i stan. Utan att säga något till mig. Så där står jag som ett fån och har ingenstans att ta vägen, och jag var ju nästan oskyldig till branden! Dumma er.

källa

Idag har jag mycket träningsvärk, så blir ingen träning idag. Ikväll ska jag ju till öronläkaren iaf, och möta mor så jag kan få lite fler böcker. Min pappa är dunderförkyld. Snackade lite kort med honom igår i telefon. Men dum som han är arbetar han ändå, han tycker inte att han blir bättre av att vara hemma... Som tur är arbetar han ju mycket ensam så han träffar inte många andra som han kan råka smitta, men det är ju inte bra för kroppen! Men sådan är han. Han har väl 1 sjukdag på 2 år ungefär. Visserligen brukar han inte vara sjuk mer än ett par dagar om året, men han vill absolut arbeta. Ja det är ju bra, för alla utom honom själv...

från Facebook

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0