En fasa att vara borta 24h

*puh* från förra inlägget fram till nu har jag bara läst ikapp blogginlägg! Hade en bra bit över 100 inlägg på Bloggkoll att gå igenom så det tog sin lilla stund (att läsa, läsa en del kommentarer,  ibland kommentera själv och koppla samman med det som är skrivet sedan tidigare). Fatta om jag skulle vara borta längre än ett dygn...*hemska tanke*
Nä men nu ska jag väl roa mig här en liten stund till, blev ju ingen promenad som ni förstår, och sedan sova. Imorgon ska jag träffa två kamrater tänkte jag ju. Frågan är när man kan slita den ene från ett visst ställe....
Jaja, natti natti gott folk!

Förresten läste jag ut boken Såld förut och har nu påbörjat en ny bok som jag lånade av mamma (frågade först denna gång) och det är Asyl av Liza Marklund. Jag fortsätter på det här temat med sanna berättelser av kvinnor som möter väldigt otrevliga män. Mysig läsning det där...

länk

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0