Förberedelser

Kan ni fatta att det är fredag? Fredag! Och imorgon tänkte jag julpynta lite här hemma med det vi har kvar från förra året (+ en julsak till). Måste få till lite julkänsla nu fast snön är (nästan) borta. Ska nog passa på och städa lite då. Pre-julstädning. Det här med julpynt och julstämning är J inte mycket för. Han gillar inte julsånger, och julpyntning är ganska tråkigt att göra. Men fint när det väl är där. Så för att få lite känsla är det mitt uppdrag att ordna. Men det har jag inte så mycket emot för jag gillar julpyntning! Julmusik, det är värre. Jag vill ha julmusik! Han får ha öronproppar... :-) Men värst av allt är att han vägrar se Kalle Anka på Julafton! Det är ju typ hädelse! Nästan iaf. Kalle Anka på julafton är heligt.

källa



Nu har jag satt på en maskin med tvätt och tagit upp den rena (Js jobb men han har haft så mycket så får väl hjälpa till lite då). Tänkte tömma diskmaskinen och sätta på en ny maskin. Sedan tror jag att det blir gymmet faktiskt.

J har lovat att vara hemma senast 17 så att vi verkligen hinner till restauranten, där vi ska fira Empan, i tid. Undrar vad jag ska ha på mig... Är ju 5 plusgrader nu så inte särskilt kallt iaf! Måste slå in hennes present också.

På söndag träffa W klockan 11 innan hon flyger hem igen. Och på måndag jobb! Hur ska jag orka upp i tid... Tur att det bara är 3 dagar första veckan. Och bara en vecka där jag jobbar alla 5 dagarna. Jag får ju inte slita ut mig! *tihi*

Nej, diskmaskinen nästa!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: k)

Svar; jo du, jag skulle bli jätteglad om någon typ tecknade smått, men kanske några skulle bli förvånad och undra om du såg allt vad de sa ;D men jag skulle personligen bli glad :D

2008-11-28 @ 14:51:46
Blogg/hemsida: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0