Försnack inför kvällen

Nu äter jag lite rester, är fruktansvärt gott!
Har lite planer för eftermiddagen. Hoppas på att kunna träna, men sedan frågade mamma om det verkligen var öppet idag då det är helg... Eh? Jag vet inte. Ska åka dit iaf och se. Tänkte ju styrketräna. Sedan ska jag köpa Fanta till J till ikväll. Han kör på nyktert då det bara är en vecka kvar till tävling och han tänkte vara helt sund den här sista tiden innan. Frågan är vad jag då ska köra på... Nyktert eller vanligt (dvs en-två cider). Får se, får se. Är iaf ingen risk att det blir tråkigt! Vare sig man är nykter eller inte. Cola skulle ju faktiskt vara gott. Kanske blir en fanta och en cola. Ja, har lite tid att klura på det.

J ska också träna och jag satte tydliga direktiv igår när det bestämdes. "VI ska börja göra oss ordning kl 5, inte en minut senare!" "Halv 6 kanske" frågade han. "Nej 5, inte en minut senare". Stackarn. Iaf så kommer han vara hemma 5 och då hinner vi måla oss och torka (viktigt så inte kläöderna blir fläckiga), byta om och åka dit i tid. Perfekt skulle vara om vi var lite sena bara. Måste kolla att tågen går hela natten inatt också, eller slutar de gå vid 1 för att det är "söndag"? *suck* Inte nattbuss...

Det måste nog bli nyktert kom jag på. Förra året skulle Baz (han som håller festen) köpa lite alkoholhaltiga drycker den 1 november, och inte ett Systembolag var öppet, det var ju "söndag"! Det hade ju han glömt (dumma svenskar som har "Syschtembolaggett"). Han hade dock tillräckligt hemma men hade tänk köpa lite att bjuda på. Och eftersom vi knappt har något hemma (bara äckligt i form av ÖL) så blir det cola. Bra då var det bestämt.

Jag tar med kameran, för detta mina damer och herrar får ni inte missa!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: k)

det är ju skitsmart också, jag laddar ju ned serier så jag använder undertext för jag orkar typ inte använda min konstgjorda hörsel men klart att jag kan använda engelsk undertext ;) men jag ärlat dettu! :D

2008-11-01 @ 14:05:11
Blogg/hemsida: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0