Försöker få tiden att gå

Johan har jobbintervju på måndag! Åh så skönt, hoppas han får det! Han lät faktiskt helt perfekt till annonsen, uppfyllde alla krav- hur ofta händer det? Får hoppas att inte någon annan passar bättre bara.

Nu ska jag sticka hemifrån strax! Eller strax och strax, om 20 minuter typ... Vill bara att klockan ska bli lagom mycket så jag kommer iväg någon gång. Här har jag inget mer att göra för tillfället... Jag har till och med pratat med växterna, klappat och uppmuntrat dem till att växa mer. Och vattnat dem så klart. Mina törstiga vänner!
Ookej, jag är inte sinnessjuk! Men visst behöver växter också kärlek..!

Jag la de 5 Kärleksmumsen i en bytta (som jag ändå hade lånat av dem) och la en lapp ovan på från J. De kommer ju tydligt se att det inte är J som skrivit, för han skriver alltid skrivstil, men ändå. Hoppas det smakar!


Jaha... och nu då? Det enda jag kan komma på att göra den kommande kvarten är att städa. Och det har jag verkligen inte lust med. Ser helt okej ut hemma nu. Kan definitivt ta hem någon utan att skämmas! Det känns jätteskönt faktiskt. Ja, det är inte perfekt, men det är beboeligt.
länk

Nu blev jag lite trött. Vi har ju bara en enda taklampa som fungerar på hela den här våningen (vardagsrum/trapphus/kök) och den är jättesvag och ger rött sken. Sedan har vi köksfläktens lampa, lampan över diskbänken och slutligen en liten skrivbordslampa som står på vardagsrums bordet. Så när mörkret faller blir det mörkt med några ljusa fläckar här och var. Hade jag studerat hade jag aldrig klarat det. Är inte alls tillräckligt ljust för mig för att kunna läsa och plugga. Så det måste åtgärdas innan slutet på januari iaf.... Kanske ska vi önska oss så där 20 lampor i olika styrka, storlek och tjocklek i julklapp? Usch typ värdens tråkigaste önskning men...

10 minuter tills jag ska gå! Jippi!!
Ha en trevlig kväll! Det ska jag ha!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Jag vet inte riktigt :P hehe vet bara att dom ska på kryssning . E d ngn speciell ni ska på ???

Haha orkade inte baka några idag..

2008-11-13 @ 17:25:39
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: annelie

Ja, det va ganska pinigt må jag säga.. Det är tur att man kan skratta åt sig själv...

2008-11-13 @ 18:22:35
Blogg/hemsida: http://goolan.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0