Grattis Dadde!

Nu är jag uppe. Är verkligen så trött alltså. Och träningsvärken sitter i. Ajaj. Som J säger, hur sjutton kan jag ha träningsvärk efter typ varje gång? Fick iaf 10-11 timmar sömn i natt, behövde nog det efter de där 3. Men varför är jag seg som en sömngångare?

Idag är det Fars Dag! Grattis Pappa!

Det var faktiskt det första jag tä'nkte på när jag hade vaknat. Det andra var hur jag ska ordna nytt Id-kort. Gah, varför kan det inte gälla i 10 år för? Jag skiljer mig inte så mycket från 15... Kommer säkert få en skitful bild också. Och med glasögon. Och med mörkt hår... Känns ju mycket mindre som jag överlag, men men, jag får väl göra det då?! Irriterande...

Vad ska jag göra idag då?
Hem till far självklart!
Annars vet jag inte. :-) Det ger sig med tiden!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

det är därför man har körkort som gäller i 10 år ;)

2008-11-09 @ 12:08:02
Blogg/hemsida: http://emeliemartinell.blogspot.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0