Inbjudningar

Har pratat lite med Empan idag om dittan och dattan. Hon bjöd mig och J på Teatersport på söndag igen (hennes lag gick vidare förra gången och nu är det omgång två). Hon bjöd också in oss på Barnteater som hon är med och spelar i. Är tydligen en åderförkalkad elefant, eller hur var det nu..? Sedan innan är vi bjudna på hennes 20 års fest, så vi har fått många inbjudningar på sistone från henne! Fick också veta att hennes kompis R ska åka till Australien i februari och studera där i 2 år. Det är ju faktiskt rätt lyxigt....

Idag ska jag träna, har dock inte bestämt vad. Snart är det nog dags för lunch. Är det någon som har planer denna helg? Själv är det nog tomt i mitt schema än så länge...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mor din

De vill ju kolla sköldkörteln iaf.....de kanske inte tar ut en bit men suger ut lite massa för att analyser iaf. Men fler goda nyheter har jag som jag inte kan skriva här, ring då du har tid. Kram!

2008-11-20 @ 15:38:18

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0