Julklappsshopping!

Nu har vi varit duktiga jag och J! Vi har nu endast två julklappar var att inhandla kvar, till varandra + varsitt syskon.

Han köpte alltså till sin mamma (Världens bästa mamma-mugg som var lite annorlunda än de vanliga), pappa (tröja tillsammans med ett syskon), lillebror (en tröja tillsammans med ett syskon), en lillasyster (örhängen som var jättefina! Vill ha dem själv faktiskt!). Till den andra systern ska han nog köpa en kjol eller en mascara, inte riktigt bestämt sig men det är vad hon har önskat sig.

Själv har jag köpt en tröja till pappa (äkta cashmir! tillsammans med ett syskon), mamma (ja, just det som om jag kan skriva det här när hon läser!), en broder (en tröja). Den andra brodern skulle återkomma med vad han önskade sig. Den tredje brodern och jag har inte bytt julklappar sen han flyttade norrut, så därför är jag nästan klar nu!

Sedan brukar det bli att jag köper något litet till farmor också, men det är inte så svårt att köpa till henne faktiskt så jag räknar det inte ens.
Men jag vet inte vad jag ska köpta till J... Klurigt det där! Han önskar sig kläder så får nog bli något sådant...*funderar*

Nu lite bilder från dagen. Jag gillar snön och vädret som det är nu, dock lider jag med de som blivit sjuka som pappa som haft en ruskig förkylning i drygt en vecka och mamma som fått lunginflammation! Plötsligt känns det ännu bättre att inte bo kvar hemma (smittorisken)...





Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0