Kortis

Nä, så här kan man inte ha det! Nu får jag nog ge mig iväg till konditionsträningen. Orkar inte vänta med det till ikväll. Dessutom behöver vi handa. Jag fick ungefär två teskedar mjölk till frukosten.
Fick ett glädjande samtal från en glad person. Kul att det går bra!
Fick ett mindre glädjande besked, men får bita ihop och komma igen! Värre än så är det inte.

Får höras senare tycker jag, tjing!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Kostrådgivaren

Angående "sambofällan".



Jo, det är ju väldigt individuellt hur människor reagerar. Det har nog mycket med självkänslan och att göra. Är man säker i sig själv, kan man nog peppa sin sambo att gå ner i vikt utan att oroa sig.

2008-11-11 @ 14:42:57
Blogg/hemsida: http://kostradgivaren.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emilia

Lät ju som om ni båda 2 var snillen! Synd att ni bor i Stockholm, annars hade jag besökt er direkt!=)

2008-11-11 @ 15:16:19
Blogg/hemsida: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0