Läslus

Så har jag läst ut Asyl. Över 400 sidor på typ ett och ett halvt dygn, fast igår läste jag bara på förmiddagen, inte på dagen eller kvällen. Så idag tror jag att jag har läst ungefär 300 sidor. Nej, den var inte alls bra *ironi*. Så, nu är jag boklös igen, ska åka hem till far och mor så snart jag kan och låna till mig fler böcker.

Nej, nu ska jag kolla om det går något bra på tv ikväll. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på.
Jag och J hjälptes åt med Korvstroganoffen då han skar lök och korv och tog hand om riset, och jag brynade lök, korv och blandade samman hela altet. Bra arbetsfördelning tycker jag. Och det blev jättegott och mättande!


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0