Lite smått och gott.

Det gick bra för J på intervjun! Han är blir kallad till en andra intervju, med det företag som han ska jobba för (detta är ett bemanningsföretag). Så det var iaf ett steg till! Så ska han skicka in lite exempel på kod han har skrivit också. Härligt!

Jag har sett på filmen Nära & Kära. Gillar den, lite annorlunda romantisk komedi. Så fick jag besök av katten också som hittade in hit och jamade lite. Men när jag inte ville lämna filmen för att följa med honom gick han iväg...


länk


Ikväll tänkte jag testa SatsDans för första gången. Jag är inte bra på koordination, takter och sådant så vi får se hur det går...
Nu är dags att jag gör lite lunch åt mig själv, så jag orkar!

Ciao.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0