Live-tv visade Obamas röstning

Har precis ätit lunch och passade på att bevittna Obamas egen röstning via Aftonbladets live-tv. Undra vem han röstade på... hehe. Såg ett klipp från det ställe där de började röstningen, enligt tradition vid midnatt. Det gick ganska snabbt att räkna rösterna. 15 röster föll på Obama och 6 på McCain. Det kan inte ha varit ett stort ställe inte!
länk

Idag har jag väl inte gjort så himla mycket. Inget att skryta om iaf. Eller jag har gjort i ordning en del i köket... Läst bok, snurrat runt på internet, kollat efter jobbannonser. Ikväll är det träning kl 18. Dr House kl 21. Har en liten fundering på om jag sk asitta uppe i natt och se valet, lär ju inte ha den möjligheten någonsin igen. Om fyra år har jag antagligen skola att tänka på och om 8 år jobb. Min enda chans att se ett amerikanskt val från Sverige. Vi får se, måste tänka igenom det.

Nu ska jag återgå till att göra ingenting. Bye bye!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jessica

Jag ska vara uppe hela natten och kolla på valvakan

2008-11-04 @ 15:47:18
Blogg/hemsida: http://accessoaren.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: ♥ MAMMA JESSICA

haha vad rätt du har:P det blir ju andra julen.. jag satt väl å tänkte på första julen hon var som "med" eller vad man ska säga:P

2008-11-04 @ 17:03:37
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0