Måndagskväll

Ikväll har jag varit på Muskel-träning. Var inte lika roligt som i lördags... Men men, bra träning ändå! Sedan har jag sett 500-kilos pappan på 4an. Är inte så förvånad av dessa jättefeta människor längre. Har sett så mycket om det nu att jag knappt reagerar. Dock skulle jag reagera om det vore en svensk som vägde så mycket, det är jag inte van vid. Mest reagerade jag på att de matade en 4 månader gammal bebis med hamburgare! Nej, nej, nej! Fel, fel, fel! Tur att familjen började gå till en kostrådgivare sedan, förhoppningsvis kommer bebisen att få ett nyttigare och bättre liv än den annars skulle ha fått.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra under dagen. På kvällen ska jag till öronläkaren, blev ju flyttat från förra veckan till denna. Hoppas allt är bra. Måste komma ihåg att ta ut pengar imorgon, de tar icke kort där!


Här har det snöat mest hela dagen med lite uppehåll då och då. Härligt (när man inte har någon tid att passa och riskerar att komma sent pga förseningar)!

Nu kommer J hem ska umgås med honom!
God natt!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0