Minishopping idag, mer imorgon?

Hej hej, nu sitter jag hemma hos Sa. Vi fikade läänge och jag fick i mig två cocosstänger eller vad sjutton de nu heter. Är cocosbollar fast långa och smala, med skum i... Vi tittade i affärer och jag köpte en present till Empan som fyller år nästa helg och ett diadem till mig (fattar inte var jag har gömt mina). Blev inga julklappar handlade av mig idag, men imorgon ska jag göra ett försökt till! Ska försöka få med J då så vi kan shoppa lite ihop. Kanske jag kan få en idé om vad jag ska köpa till honom. Han önskar sig inget särskilt av mig och fantasin tryter ju efter 4 jular och 4 födelsedagar och en student och ett antal jubileum... Inte lätt inte. Tycker det är så mycket lättare att köpa presenter till tjejer men så har jag bara en tjej jag brukar ge, mamma. Sedan har jag en pappa och 3 bröder och en fästman. 5 killar, roligt. Är ju sjukt svårt att komma på saker till killar.... Har alltid tyckte att tjejer är lättare...

Ikväll blir det middag hos Js familj, de bjuder på Köttfärslimpa kl 18. Mumsigt!

Nä, nu ska jag umgås lite med Sa också!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0