Oförståeligt

Jag
förstår
inte
?

Jag har huvudvärk. Börjar jag bli sjuk, eller är det efter min smäll? Det började ju efter smällen, men vadå det borde gått över nu? Sååå hårt var det inte. Fick inte ens någon bula. Men huvudvärken är kvar. Och det känns mest i bakhuvudet.
Får se hur det går med det under natten. Ska nog lägga mig strax (rekord tidigt för mig på sistone) och sova till så där 9.30 tänkte jag. Är ju en god natts sömn, men jag kommer ju inte somna direkt nu.
Nej vi får helt enkelt se hur det är imorgon när jag vaknar. Har ju planer imorgon vid 13-14-tiden som jag inte vill ställa in. Så jag hoppas att huvudvärken försvinner!

Hoppas ni sover gott!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - Personlig blogg om självutveckling

God morgon! Jag hoppas du mår bättre idag?

Jag är lite nervös över att han ska ringa idag, ja, man har ju hört om såna som ska höra av sig och aldrig gör det.. tycker sånt är dåligt. Men dagen är knappt påbörjad så vi får se =)

2008-11-21 @ 10:07:49
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: mor din

hoppas huvudväken är bättre nu!

2008-11-21 @ 10:09:02

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0