Om att slappa

Imorgon är det till att packa! Jag får inte glömma kameran! (påminnelse).
Ska bli så roligt och skönt! Börjar bli riktigt laddad inför detta. J håller på att tvätta utvalda kläder nu så att jag kan välja och vraka lite. Klockan 18 åker båten från hamn, J slutar klockan 17- lite farligt det där. Men han kommer hinna! Så får blogga lite innan jag åker (troligt att jag skulle kunna hålla mig ifrån bloggen numera...) och sedan blogga igen efter att jag kommit hem på fredag. Har lite planer inför helgen.
Det var en klok människa som sa åt mig att njuta av den här lediga tiden istället för att stressa och oroa mig. Det är ju egentligen sant. Förhoppningsvis får jag en riktig stressig tillvaro i vår och då är det lika bra att jag tagit hand om mig nu, när det blivit som det blivit. Tro mig, jag jobbar hellre, men nu när jag inte har något kan jag iaf njuta av stillsamheten...
Jo, så är det.

Här ska jag njuta!


Förresten så fick J ett glatt besked idag! *very happy*

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0