Packning nästa

Nu har jag tagit en lång och härlig dusch (och förtränger det faktum att jag slösat en hel del vatten...) och hämtat upp den rena och torra tvätten från tvättstugan. Nu är det bara att packa! Jag vet exakt vad J ska ha med sig, han har instruerat mig kring vad han önskar medtaga. Och jag vet ungefär också vad jag vill ha. Så nu ska jag gå och packa! Har precis bestämt när och var jag ska träffa de andra, så jag kommer gå hemifrån strax före 16. Så ungefär 2½ timme har jag kvar innan jag ska iväg. Under den tiden ska jag alltså packa, klä och sminka mig. Typ det. Fixa håret lite kanske... VI får se, vi får se.


Snart är jag där inuti!
(Förlåt att jag använder samma bild men den är så fin tycker jag...)

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Va kuul o åka på kryssning ;) undra om ni ska på samma som nåra kompisar t mig från göteborg.. dom skulle oxå på kryssning idag ! =)



Ja vet.. visst e jag duktig att baka =/ ahahaha

2008-11-13 @ 13:38:11
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0