Party Party

För att undanröja alla tvivel så måste jag skriva: Det var skitkul! Sådan nostalgi till vissa låtar och vissa klädstilar. En tjej hade tex en Spice Girls-tröja på sig! Och alla fattade att jag var Sport Spice ^^ hihi. Som Sandra sa på vägen in "alltså, gå på krogen i mjukisbyxer, fan vad skönt!". Jo, det var inte riktigt mjukisar men jag hade iaf ALDRIG kommit in på Stureplan med dem. Men jag bryr mig inte, det är här är så mycket roligare än Stureplan!

Ett grovt urval:


Visst ser det ut att vara roligt?!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jessica

Du verkar haft det riktigt skojigt. Det är coolt att gå till Stureplan i mjukisbyxor, vem skulle våga det?

2008-11-08 @ 12:06:37
Blogg/hemsida: http://accessoaren.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Diana

"Godmorgon"! =) Tack för ditt söta inlägg! Har precis uppdaterat, kika gärna in! Var vill du helst bo - landet eller stan? =) Gå in och kommentera! =) SÅ söta bilder, ser kul ut!

2008-11-08 @ 12:28:32
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0