Piiinsamt!

Idag ska jag träffa SuSandra, ska sminka mig nu så att jag är redo när de ringer... Annars är jag klar!
Finns en blogg som är relativt nystartad som heter Pinsamhetsbloggen. Där är det meningen att läsarna själv ska maila in pinsamma berättelser som hänt dem och sedan publiceras de på bloggen till allmän beskådan. En bra och rolig idé! Har följt den via Bloggkoll sedan starten nästan och det är iaf alltid ett leende som sprids i ansiktet när man läser historierna, ibland också rejäla skratt! Perfekt när man är lite depp eller har för mycket självömkan. Där är det okej att skratta åt historierna!
Nyss skickade jag in ett eget bidrag från när jag var liten. Ja, det var inte jag som gjorde bort mig, snarare så att jag framställde min mor i dåligt dager, haha. Ja, vi får se när den blir publicerad! Håll utkik efter Smuppra som signatur under berättelsen! Och det är okej att skicka in en berättelse som anonym...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Regina

Haha tänk vad man är roligt när man är liten. Utan att ens veta om det

2008-11-15 @ 15:00:59
Blogg/hemsida: http://reginakm.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: anna

jag hittade dig på den sidan :)

2008-11-15 @ 23:46:30
Blogg/hemsida: http://annamupp.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0