Samtal, drömmar och handling

Väntar på samtal. Mamma är på VC nu för att kolla varför hennes medicin mot lunginflammationen inte hjälper och om hon behöver annan medicin. På en gång ska hon fråga om hon smittar. Hoppas inte så att det är fritt fram för mig att komma dit och hämta filmen bl.a.

Inatt drömde jag att Zeb låg i vår soffa och var så go. Vi pussades lite och sedan lyfte jag upp honom, utan protester, och bar upp honom till sovrummet. J såg det och sa "åh är han här, vad kul!" och klappade Zeb på magen. Sedan la jag ner honom brevid mig i sängen så att vi kunde ligga och mysa tills vi somnade.
Det var hela drömmen.


Nu ska jag äta lite mat och kanske ringa J och kolla hur det går för honom.
Idag måste det handlas mat. Inget ÖB för han hinner inte följa med och vi måste vara två på denna utflykt. Konditionsträning ska också utövas idag och kanske hem till mor och far då också. Vi får se.

Hoppas er dag har börjat bra.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0