Seg morgon och korta framtidsplaner

Usch vilken morgon. J gick upp klockan 9, och jag har varit vaken sedan dess,men legat i sängen till 12! Med jämna melllanrum kom J upp och lyste upp rummet lite mer för att jag skulle ta och stiga upp någon gång. Först lämnade han badrumsdörren öppen så att det belv ljust den vägen och sedan tände han sovrummets taklampa. Jag var vaken men det var ju kallt utanför täcket! Och vad har jag att gå upp till? Har ju inga tider att passa heller...

Idag ska jag kolla efter jobb som vanligt, äta, träna...
Imorgon ska jag på rutinkoll hos öronläkaren och onsdag/torsdag ska jag hämta Id-kort hos polisen. Härligt härligt.

J ska ju på intervju idag. Igår berättade jag honom om hur jag vill att livet ska arta sig nu i slutet på året, nämligen så här:
  1. J får jobbet han ska på intervju på idag.
  2. Jag får jobbet på P. som är under december.
  3. Jag blir antagen till utbildningen.
  4. J får sitt körkort!
Åh vad det skulle sitta perfekt med dem 4! Vilken glädje det skulle bli i vårt hus! *drömmer mig bort*

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0