Snö så långt ögat kan nå...

Bra start på dagen! Vaknade 9.30 av Js klockan men blev inte alls irriterad av rocken. När jag gick på toa såg jag SNÖ SNÖ SNÖ överallt. Grannen var ute och sopade sin balkong och lyckades få fram betongen. När jag tittade ut kanske 20 mintuer senare var det ett tjockt lager snö där igen! Jag och J myste lite och båda tog varistt snabb-bad. Nu äter han frukost.

Klockan 12 ska J vara i skolan och förbereda redovisning med sin grupp. Innan dess ska han till Syon.
Klockan 13.40 har de redovisning.
Efter detta ska vi två till banken.
Sedan ska vi shoppa julklappar! Och J verkar inte alls grinig för att han måste shoppa :-D

Jag måste ta mig ut och fota i snön!
Lite kort tagna nyss genom fönstret eller från balkongen (ja jag låste upp och stack ut kameran, men jag vägrar gå ut på balkongen det är ju snö på den!):


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0