Suck...

Jaja... nu är det bättre. Men ändå. Känns inte helt glasklart.
Ska ta något att äta, två mackor kan man ju inte överleva på hela dagen, fast man knappt gör något.
Har inte ens hämtat filmen ännu, eller tagit mig utanför ytterdörren. Har inte någon vidare lust. Ibland får man sådana slängar av deppar. Men som sagt är det bättre. Nu är det mörkret som håller mig inne mest. Jag har ingen lust att gå ut när det är bläcksvart. Tråkigt är det. Snön finns iaf kvar, även om det inte fallit någon mer idag (jag har iaf inte sett något snöfall). Hade planer på att träna som jag skrev men har ingen lust, det får bli imorgon istället. Då har nog träningsvärken i magen släppt också.

Ja, det var den här dagen det. Nu måste jag ta och stoppa i mig lite föda. Hörs senare

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

Har haft världens deppdag jag också, så jag förstår precis hur det känns, men ska försöka masa mig ut ur lägenheten imorn iaf. hoppas det känns bättre snart! (för både dig och mig ;))

2008-11-26 @ 19:18:51
Blogg/hemsida: http://emeliemartinell.blogspot.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0