Träna på helgdag

Paf träna! De har öppet idag, hittade en länk som hette "Öppettider Helgdagar" och idag är det ordinarie tider. Så ska ta på mig ett par strumpor och en tjocktröja och ytterkläder sedan bär det iväg tills tyrketräning. Yey.
När jag kommer hem ska jag belöna mig lite på överbliven tårta från igår. Mumsfilibabba. Får äta till kl 16.25 idag så hoppas jag hinner! Men nu måste jag sticka! Hej svejs!

ps, enl. SLs hemsida går kollektivtrafiken som en söndag men med lite utökad trafik. Detta innebär att jag nog kan åka kvart över hel timme hela natten med tbana och byta till tbana hemåt. Eller så kan jag åka kvart i hel timme och åka tbana och nattbuss (eller vissa timmar går det faktiskt anslutningståg också). Så halvtimmes trafik för mig alltså. Perfa! Resan hem kommer gå på nästan exakt en timme mot de vanliga 33 minutrarna. Men men, ska inte klaga!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

hoppas ni får skoj ikväll smurfen:P ska bli skoj att se bilder sen:)happy halloween!

2008-11-01 @ 15:50:00
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0