Trött och det lider mot jul

Trött trött... Hann inte till Muskel, tänkte fel på när Tunnelbanan skulle komma så missade den. Dessutom hade jag glömt medlemskortet men det givck bra ändå fick abra rabbla personnumret.
Köred ett egetn styrketräningspass igen. Efter det gick jag och handlade och lyxade till med Leverpastej och gruka! Så får bli en kvällsfika sedan. J är fortfarande i skolan, han åkte dit direkt efter intervjun. De skulle hålla på länge sa han, och det hade han ju rätt i. Ingen middag skulle han ha heller.

Jag ska börja komma på vad ajg ska köpa i julklapp redan nu. Jag måste ju utnyttja de rea-kuponger som jag har på många butiker i Vby, och de går ut sista november de flesta av dem. En del räcker så länge som 31 december! Ja, så får helt enkelt komma på vad jag ska köpa och inhandla detta innan sista november. Bästa är ju om J också planerar i god tid ifall båda vill köpa något från samma affärer så blir rean bättre och vi tjänar mer på det.


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

oj, prata inte ens om julklappar, man kanske borde börja med sånt? orkar inte riktigt lägga energi på det :S

btw så har jag bytt bloggadress, jag finns nu på downinblack.blogspot.com!

2008-11-17 @ 22:36:48
Blogg/hemsida: http://downinblack.blogspot.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0