Trött, trött svärmor och ful ID-korts bild

Känner mig lite trött idag, fast inte så konstigt kanske då jag somnade efter 2.22 inatt (senaste gången jag kollade klockan). Sedan vaknade jag av Js klocka 8.30-8.45 och låg halvvaken fram till typ kl 9 då jag somnar om. Vid 9.20 börjar min mobil ringa våningen under och jag får rusa ner (det var då min handledare ringde). Sedan började min dag. Latade mig lite då jag läste ut boken jag började på igår kväll. Mias Hemlighet, skriven av Maria Eriksson själv. Fortsättningen på Gömda och Asyl som jag slukat nu på senare dagar. Ska börja på nästa bok i den serien: Mias systrar senare idag.

Tycker lite synd om svärmor faktiskt. Ikväll kommer Js farbror och ska sova över hos dem, och hon känner ju att hon måste vara lite social iaf (Js pappa är bortrest). Men hon måste lägga sig tidigt för vid 5.30 någonting går tåget härifrån och hon ska åka till Uppsala. Hon måste börja plugga vid 7 ungefär. Sedan fortsätter hela dagen utan några större pauser till kl 17. Och har hon tur slipper hon plugga på tågresan hem. Tufft schema det där. Men till sommaren tar hon läkarexamen! *puh*

Jag har varit och hämtat mitt ID-kort. Spännande... Jag tycker inte jag ser svensk ut ens. Visade för svärmor och hon höll med om att det inte riktigt såg ut som jag... Svartvit bild som gör att jag ser ut att ha svart hår, mycket markerade ögon och ganska markerande läppar, och sedan tunna linjer som ritar ut näsan. Min kompis M hämtade sitt ID-kort igår och kallade sig själv för "seriefigur" och hoppades att hon inte får problem då hon ser "ditklistrad ut". Instämmer. Jag är mig inte lik! Jag gillar inte att man kollar rakt fram numera! Föredrar från sidan! Shit nej... aja, jag vänjer mig väl. Det gäller bara i 5 år! Jippi!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae

Hejhej! Jobbet jag söker är ett säljjobb.. så vi får se hur det går, gick en ky-utbildning som jag avslutade nu i höstas där jag pluggade till mediesäljare. Känner att det börjar bli nervöst nu inför intervjun. Inte bra ;)



Vad spännande att läsa juristprogrammet! Jag hoppas att du kommer in!!

2008-11-19 @ 16:17:11
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0