Uppgång

Bättre! Fick ett förslag som jag tackade JA till. Äntligen, då kanske det ordnar sig trots allt?! Verkar faktiskt så. Men det är tråkigt och jobbigt och jag vill helst inte vara i den situationen, men nu är det så...

Middagen var god, även om hemlagade köttbullar är mycket godare... J tyckte att min skåpstädning blev bra, dock sa han "haha.. som om vi kommer hålla det länge...". JA det ska vi göra! Är ju bara att ställa allting där man tog det så är det  lugnt, eller hur?!

Bland såserna som låg på hyllan så man inte ens såg dem fanns några förpackningar med godsaker J inhandlat på ÖB för ett tag sedan. Dem blev han överlycklig över att se. Han har varit sugen på något söt i två dagar. Så nu har han Jordgubbsfromage till efterrätt till sig.
Imorgon kanske vi ska till ÖB och handla lite. Vi har nästan inget shampoo kvar... Och lite andra produkter behöver vi som brukar vara billigare där.

Idag är sådan där dag som är typisk dag då jag gärna hade ätiti choklad som tröst. Därför är den här regeln så väldigt bra. Då blev det inget choklad, och jag mår ju bättre nu ändå. Utan att äta sötsaker...

Snart är det Bonde söker fru.
Hoppas din dag varit bättre än min!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Beeerättaa dåå va va de för erjbjudanden ?

2008-11-27 @ 10:58:38
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0