Ut i kyla och pizzaätning!

Pizza blev det ikväll, dock med annat sällskap än beräknat. Men trevligt var det i vilket fall! Snöade igen ikväll (var tydligen -5 grader) och vi var tvungna att fota Vbys "isrink" och stora julgran. Var riktigt fint med all utsmyckning. Sedan tänkte både jag och P "och miljöpåverkan då?". Nej den verkar det inte tas hänsyn till. Får iaf hoppas att alla lampor är släckta när solen är uppe, för då behövs det ju inte.

Bilder från ikväll. Inget på P för hon är blyg inför kameran:

Här leker jag lite, tihi. Jag lyser iaf upp i mörkret! Inga svarta kläder i natten här inte!
Här är bilden tagen med blixt så ser ni hur den ser ut.
Men här ser ni hur mycket den lyser egentligen, fast bilden blev så himla skakig för jag gick samtidigt...
Jag och pizzan!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - Personlig blogg om självutveckling

God morgon! De ringde igår och ville att jag skulle komma tillbaka :D

Jag åt pizza igår ockå, det var SÅ gott! Hehe ;)

2008-11-22 @ 09:56:32
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0