Halloween i bilder 2

Calle var sångaren i The Hives
Lara Croft (stavar hon så..?)
Mimmi Pigg
White Lady


Djävulen var så klart där


Taliban?
Jag vet bara att under den masken finns en av kvinnligt kön...
Kille i tvångströja, han hade som tur var med sig en vårdare. Killen i bakgrunden var från någon film, glömt vilken, och skaffade Mohikan endast för detta tillfälle...
Första världskriget soldat, som dog lite mer under hela kvällen
Theo. Det var först när jag hörde någon säga "jag kände inte igen Theo först" och jag frågade vem av alla han var som jag fattade att det här var THEO! Helt galet. Vid 1-tiden nämnde jag för J att jag inte känt igen Theo och han sa att han totalt missat att Theo var där och frågade vem han var. Jag pekar ut honom och J ser helt chockad ut "Är du säker?!" Snacka om vattentät utklädnad, ingen känner igen människan.
Vette sjutton vilka och vad dessa är, men de ser ut att ha roligt iaf...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0