Dagens-lista

Dagens humör: Trött
Dagens borde: Träna, men jag oooorkar iiiinte. Gör det imorgon istället? (&) (=ledsna hundögon på msn)
Dagens frisyr: Rätt ner hängande
Dagens smink: Mascara, foundation, rouge
Dagens klädsel: Ljusblå jeans, vit t-shirt, vita strumpor och min vita favorit-kofta som ni kan se här.
Dagens planer: Lata mig? Äta lunch? handla? suck...
Dagens materiella vill ha: Nej jag struntar i det materiella, ge mig en sysselsättning fram till 5 dec. istället.
Dagens längtan: J ska komma hem
Dagens fundering:  När jag skulle fylla i dagens längtan tittade jag dörmmande ut genom fönstret och kunde då i en gatlyktas sken se fallande vita streck. För långsamma för regn tänkte jag. Snöar det? Igen? Allvarligt? Gick upp och ställde mig vid balkongdörren. Ja se på sjutton! Vägen är ju vit. Det snöar.
Och därmed förstår ni hur jobbigt liv jag har som funderar över så tunga filosofier....
Dagens beroende: Sysselsättning...
Dagens personer: Pappa som jag nog snackade med i dryga halvtimmen på väg till polisen.
Dagens roliga: Hm... jag tyckte det var roligt (inte komiskt) att så många var hjälpsamma idag på bussarna jag åkte! Inte en enda tant behövde bära upp rullatorn själv. Och en kille som såg ut att vara typ 16-17 år med en ölburk i handen (klockan 13.30 en onsdag, jag behöver väl inte ens säga vad jag anser om det?) var vänlig och bar upp en tants rullator, en och annan man skulle precis erbjuda sig att hjälpa till när han såg den yngre killen börja bära upp den. Tyckte det var roligt! Kändes som folk var rätt vänliga idag, på båda mina bussturer.
Dagens låt: "A laxa movie movie" som Vimmelmammans son Lennox sjunger när de ska lägga sig (finns inspelning på bloggen). Den riktiga låten går dock "I like to move it, move it" och är med i bland annat "barn"filmen Madagaskar.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: annelie

Åh Gud jag lider med dig!!! Vet du varför? Jag har erfarit EXAKT samma sak vad gäller oboy... fast i mitt fall var det en ihop rullad tusenfoting.. nu står håret på armarna kan jag lova. Blotta tanke på det!! Till skillnad från dig kom jag aldrig över detta trauma.. Fy satan för klumpar i Oboyen! Med det sagt ska jag läsa din lista.. So long!

2008-11-19 @ 17:45:58
Blogg/hemsida: http://goolan.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: annelie

Vilken fin dag du hade, med hjälpsamma medmänniskor och snö!!!

2008-11-19 @ 17:53:31
Blogg/hemsida: http://goolan.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: diana

Tack för din söta kommentar! =) Har svarat på läsarnas frågor nu, läs gärna! Nu ska jag kolla Bonde söker fru...=) Trevlig onsdagskväll!

Kram// Diana

2008-11-19 @ 19:24:47
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Mamma Jessica

Vadå? =)

2008-11-19 @ 22:26:08
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0