:-)

I'm so happy, I'm so glad... Obama vann! Hoppas verkligen att han gör bra ifrån sig nu!
Och jag hoppas att jag inte sitter här om 4 eller 8 år och undrar vad som gjorde att jag tyckte att den idioten skulle vinna...
Det var rätt tråkigt att valvaka själv och jag blev ganska trött. Så vid halv 3 gick jag och la mig, då hade det inte hänt så mycket...
Obama lovade sina döttrar en hundvalp nu när de flyttar in i Vita Huset. Js kommentar på detta var "ska de 'potträna' en hundvalp i Vita Huset?"

Igår tränade jag, kände inte för step så körde styrketräning istället. Det gick bra. Fast jag försökte gå igenom maskinerna så fort som möjligt så när jag väl var klar var jag så anfådd och röd i ansiktet så det verkade soma tt jag hade sprungit i 40 minuter istället. Typ. Efteråt träffade jag SuSandra. Dvs Sandra och Susanna. Sandra sa faktiskt SuSara till oss vid ett tillfälle... Vi kollade i affärer och snackade lite. Slutade med att fröknarna skulle färga håret hemma hos Sandra (bild tack) och att Susanna skulle cykla hem sin cykel.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0