Halloween i bilder

Just det, vi mötte några tyskar på tunnelbanan som sa "cool" till oss och började sedan snacka på på tyska. Kan ju inte så bra att jag hänger med men helt plötsligt hörde jag den ena säga till den andra "Du bist Gargamil!!" varpå jag tittar upp oroligt och undrar om min värsta fiende  befann sig brevid mig.  Var som tur var bara falskt alarm.
Bilder: (Bilder på mig och J kommer så småning om).
Steve Irving, som mötte oss med kommentaren "Det var att ta blåneger till en ny nivå". När någon då nämner att vi är smurfar ser han jättechockad ut och utbrister "Jahaaaa, ja självklart! Nu ser jag. Hoppsan..."
Värden
En av alla pumpor
Michael Jackson med barn
Dark angel
De jobbade i baren men serverade ingen Smurfbärssaft *besviken*
J-A vad DJ men hade inga Smurfhits *besviken*. Han spelade dock Blue and Alone bara för vår skull.
Anna som Kali

Jenny som egentligen är rödhårig och färgade håret svart och hade på rosa glitterspray. I mörkret såg det dock rött ut så det mesta var lite smått förgäves...
En av ninjorna. Ninjorna var bandet som spelade senare.
Dark angel mot Vit ängel. Den vita ängeln är min bror... han har faktiskt BH på sig, i strl 100D.
Det var inte riktigt så här jag tänkte mig det när jag ville ha en storasyster... Men visst är han söt?
Cowboy som är dödad av en pil. Han petar sig inte i näsan...

Nä nu jävlas bilduppladdaren och Publishme här! Tar fler bilder sedan. Ni får nöja er med dessa ;-)


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Kul att det blev lyckat!

2008-11-02 @ 14:19:13

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0