Våra Kärleksmums!



Just nu väntar vi på att glasyren ska stelna. Vi tog i lite mer kokosflingor än receptet sa för det är helt enkelt så sjukt gott med kokosflingor. Så roligt att baka tillsammans! Även om J var lite sur i början för att han var tvungen att städa lite i köket innan vi satte igång. Men det gick ganska fort över!

Måste säga att det här nog blir vår konstigaste årsdag på många år. Vi kommer ju knappt ses. Ses ju nu, men kl 15.30 börjar mitt box-pass så då är jag borta ett tag. Ska dessutom kolla efter bebiskläder som present till Wincent imorgon när vi ska dit, och handla lite mat.

Sedan kommer jag hem, ca 17.15. Klockan 18 börjar Js sista träning inför tävlingen imorgon. Så vi lär ju missa varandra precis eller bara ses en kort stund. Träningen håller på till 20.
Ikväll ska jag och S+S (de tre essen! haha, humor) om de inte bangar(!) på 90-talsfest! Kommer bli så sjukt roligt! Ser verkligen fram emot det.

Under tiden får vi nattgäster i form av 2 killar. Den ene ska också tävla och den andre är hans coach. Alltså kommer de stiga upp tidigt och väga sig här hemma, om de inte uppfyller sina diverse viktgränser ska de sitta i bastun ett tag som tydligen jag ska sätta på när jag kommer hem efter festen?! Sedan skjutsar Js pappa in dem till stället där de ska vägas in och de far sedan vidare till träningslokalen för att göra sig i ordning. Tävlingen börjar 13. Jag kommer inte kolla av två anledningar. 1, jag vill inte se när någon slår min söta kille! Dumma dem!
Och 2, jag tycker det blir för dyrt. Han har redan lagt ner många hundralappar på tävlinglicenser och andra avgifter. Vårt hushåll klarar inte mer...
Han tycker att det är helt okej. Js föräldrar ska båda kolla.

Klockan 17 ska jag vara i Bålsa och fira C och träffa Wincent. J vet ej när hans tävling slutar så vi får se om han kan komma. Alltså kanske vi inte ses igen (i vaket tillstånd) förrän imorgon kväll! *ledsen*

Aja, så är det!
Eftersom vi ska ha gäster så städar J i detta nu (eget initiativ)! *överlycklig*
Ska hjälpa honom! Ciao.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0