Är jag tokig nu?

Den här låten har jag gått och nynnat på under ett par timmar nu. Lite fel årstid, det vet jag. Men den är ju så fin. Och alla dessa skolavslutningar som man sjungit den på! Kan tydligen hela låten utantill också, haha.
I flera år har jag haft stor lust att gå till min gamla grundskola på skolavslutningen deras bara för att få höra alla barnröster sjunga sommarlåtarna och längta så till sommarlovet. Tyvärr har det inte gått den dagen de senaste två åren, men kanske 2009 skulle vara något?

Den blomstertid nu kommer

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: jayne

mmmm ljuvligt... man kan ju blunda och drömma sig bort... önska att det vore sommarlov..

Tack för din fina kommentar, funderar nu på att lägga ut min skrift direkt på bloggen allt eftersom.. på så sätt "tvingas" jag skriva.. blir en pusch för mig.

2008-10-20 @ 15:24:19
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jayne

mmmm ljuvligt... man kan ju blunda och drömma sig bort... önska att det vore sommarlov..

Tack för din fina kommentar, funderar nu på att lägga ut min skrift direkt på bloggen allt eftersom.. på så sätt "tvingas" jag skriva.. blir en pusch för mig.

2008-10-20 @ 15:24:22
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Jag är typ frisk nu! :D Mår iaf bra och är inte snuvig eller nått, hostar bara till nån enstaka gång ibland! :D

2008-10-20 @ 17:02:29
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0