Dagen mest idiotiska svar

Direkt efter träningen möter jag på ett gäng från Greenpeace, den ene haffar mig och frågar:
- Vill du rädda världen?!
Jag svarar:
- Ja, egentligen.... Men jag hinner inte just nu. *fail*
Kom på hur otroligt korkat det lät.
Han fortsätter:
- Men det är nu något måste göras!
- Ja, jag vet... men... åh...
Han inser att jag är ett hopplöst fall och säger:
- Aja, ha en bra kväll!
- Tack, du med... *jag rusar iväg till tåget som kom precis när jag kom fram till perrongen*


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Carro VIBED

haha vilken skön konversation

2008-10-17 @ 23:45:04
Blogg/hemsida: http://vibed.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0